torsdag 4 september 2014

September började på bästa vis

Augusti la sig som ett stort kallt och blött täcke över oss. Sommaren tog slut över en dag och vi slängdes in i en alldeles för tidig höst. Men så bytte vi blad i almanackan och september förde med sig sol och värme. Underbara soluppgångar, sköna dagar och magnifika solnedgångar. Det är nu vi ska passa på att gå ut på kvällarna och se hur världen ter sig i de sista solstrålarna. Jag njuter för fullt och önskar att många fler gör det med mig.

Instagram är min favoritplats bland sociala medier. Det är där jag skickar ut bilder på allt vackert som kommer i min väg. Följ mig gärna, jag_ar_sandra är namnet.






3 kommentarer:

  1. Vilken trevlig blogg och vilka fina bilder du bjuder på, ska genast följa dig på Instagram :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad glad jag blir! Du är välkommen att följa mig på Instagram, vi ses där.
      :)

      Radera
  2. Starten på september har varit magisk. Snart är det dags för mig att på bloggen förklara för omvärlden att jag inte kan följa någon på Instagram. :) Men jag kan njuta av dina fina bilder här. Kram Bosse

    SvaraRadera