torsdag 22 maj 2014

Tystnaden

Jag hinner inte med bloggandet. Eller är det så att jag inte vill skriva? Dagarna går fort fort och innan jag vet ordet av är det kväll och hjärnan går ner i viloläge. Faktiskt ganska skönt. Rutiner, vardag, njutning i form av att vara ute i trädgården och lyssna på fågelsång och lyckliga kossor. Vi är dessutom inne i en period då det händer mycket, både mitt i veckan och på helgen. Kursen tar upp stor plats i mitt huvud och jag behöver vänja mig. Kalas och besök och fotboll tar sin lilla tid. Hus och mat också. Men, jag vill inte klaga. Det känns som ett liv på väg mot "normal". Naturen ger och ger och jag tar mina doser. Njuter i stora drag när tillfälle ges. Just nu ges vi sol och värme och sommarkänsla till max. Ut och njut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar