torsdag 6 mars 2014

Lite dum i huvudet

Strålande vårsol, lyckliga fåglar som sjöng från himmel och träd, doft av gödsel som får näsan att fryna.  Perfekt löpväder, åtminstone för en nybörjare som jag. Tredje veckan, benen är pigga men konditionen har mycket att träna på. Det är skönt att jogga fram i naturen, följa musikens takt och känna inspiration i kroppen.


Jag har alltid sagt att den som springer frivilligt är lite dum i huvudet. Speciellt de som springer när det är regn och kallt.

Jag är allt lite dum i huvudet.

3 kommentarer:

  1. Men det är att vara dum i huvudet på ett bra sätt :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var du som sa det....;-) Det där med att springa frivilligt har jag aldrig helt begripit. Kramis

    SvaraRadera
  3. En gång i tiden var jag också dum i huvudet - det har gått över. ;) Men jag önskade verkligen att det varit möjligt. Lycka till med fler löpturer.

    SvaraRadera