torsdag 20 mars 2014

Äntligen

Vardag i huset, ingen hals som gör ont, sol på schemat och tio grader varmt ute. Hurra! Jag kunde äntligen ge mig ut på en löptur efter två veckors ofrivilligt uppehåll. Dessutom blev det premiärtur för de nya löpartightsen jag köpte för ett tag sen. Allt gick som en dans och det kändes riktigt bra i kroppen när jag kom fram till målpunkten. Gick en extra tur för att fota de vackra blommorna i diket, små solar som nu njuter av ljuset.

En av favoritlåtarna kördes igång när jag kommit in på innergården, Dansa Bonne Dansa med Panda da Panda. Den får mig alltid på ett strålande humör och idag var humöret redan på topp så istället dansades bästa fuldansen på länge. Katten satt på trappan och undrade vad jag höll på med. Jag njöt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar