fredag 14 februari 2014

♥ Valentins dag ♥

Alla hjärtans dag, en helt vanlig fredag som blir ovanlig för att det är den fjortonde februari. En dag då vi på något vis ska anstränga oss till det yttersta för att älska varandra maximalt. Jag känner att min kärlek alltid finns där, lika stor alla dagar. Ändå har jag suttit vid köksbordet och klistrat och limmat och tänkt så det knakat. Istället för att slänga mig i famnen och mina slantar på de pengatörstande företagen (som höjt priset på allt kärleksrelaterat inför denna dag) blev det handgjort, handplockat och kreativt uttänkt till mina kära. Pengarna väljer jag att ge till de som inte har det lika bra som vi. En slant sätts in till Röda korset så att de kan göra än mer nytta i världen.

Ha en förtjusande fredag och alla hjärtans dag!


1 kommentar:

  1. Så vackert! Och så klok du är som struntar i kommers och press och skapar något eget. Hoppas du fick en trevlig Alla Hjärtans Dag. I mitt inlägg idag har du förresten något litet att hämta. Jag tog en skärmdump av din header, hoppas det var ok. Sköt om dig, vännen! KRAMAR

    SvaraRadera