tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År

Då är det dags att sätta punkt för 2013 och ta steget in i 2014. Det har varit ett guppigt år och jag ser fram emot vad som komma skall. Naturens olika skepnader, kroppens förändringar, barnens utveckling, möten med kända och okända personer, insikter och utsikter, skratt, gemenskap och kärlek.

Än är det några timmar kvar på detta år. Det ska avslutas på bästa vis. Just nu är en knallorange sol på väg vidare i världen och vi kommer att få en gnistrande himmel över våra huvuden när klockan slår noll. Jag känner att nu är bra och då är det gott. Önskar er alla detsamma och ett njutbart 2014!


2 kommentarer:

  1. Det har guppat rejält här också. Nu hoppas jag på lugn och ro en stund. Jag, vi behöver det. Tusen tack för ditt fina mail som pinglade till i iPaden just som jag höll på med dukning av vårt nyårsbord. Jag blev så glad och rörd. Här blir det supé på tu man hand. Det ska bli så trevligt. Jag har just kommit i kostymen och fått på mig manschettknappar, slips och välputsade skor... Sambon är i duschen. Jag sippar på lite iskall chablis. Snart blir det champagne och gåslever som lite förtugg... Gott slut och riktigt gott nytt 2014 önskar jag dig, bästaste Sandra. Tack för att du är min vän och aldrig sviker mig trots att jag stundtals är dålig både på att läsa och skriva. Största kramen till dig!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig ett fint 2014 på många olika sätt. Kram

    SvaraRadera