onsdag 27 november 2013

Innetränarväder

Så blev det milt igen. Från flera minusgrader, strålande solsken och glittrande frost till flera plusgrader, jämngrå himmel och vind full av duggregn. Jag känner inte alls att det lockar med en promenad. Istället ska jag ställa mig på crosstrainern för första gången sen jag blev orkeslös. Sjukgymnasten tycker att det är bra för mina axlar och nacken att röra ordentligt på armarna. Jag själv tycker såklart att det är bra med hela grejen att stå och trampa med benen och vifta med armarna. En ny avslappningsapp är nerladdad i mobilen och ska utvärderas nästa fredag. Det och några töjningsövningar för nacken ska göra mig ännu lite piggare och gladare och förhoppningsvis blir jag kvitt huvudvärken som hoppat ombord igen.

Förkrossande vackert

3 kommentarer:

  1. Hoppas appen, alla övningar och crosstrainern ger dig det du behöver.
    Alltid lika vackra foton :)
    Önskar dig en underbar dag på alla vis,
    Stor kram Lina <3

    SvaraRadera
  2. Ja de gnistrande dagarna var vackra. Men jag är tvärtemot dig. Jag föredrar det grå och trista om det innebär plusgrader. Och önskar mig plusgrader ett tag till.
    Bra med träning hemma. Hoppas huvudvärken släpper efter övningarna sen! Jag behöver gå till gymmet. Kom av mig innan jag ens han börja efter respausen.
    Började läsa i boken idag. :-) Känns extra roligt att börja ny bok när den kom med så fin omtanke. ♡

    SvaraRadera
  3. Ja de gnistrande dagarna var vackra. Men jag är tvärtemot dig. Jag föredrar det grå och trista om det innebär plusgrader. Och önskar mig plusgrader ett tag till.
    Bra med träning hemma. Hoppas huvudvärken släpper efter övningarna sen! Jag behöver gå till gymmet. Kom av mig innan jag ens han börja efter respausen.
    Började läsa i boken idag. :-) Känns extra roligt att börja ny bok när den kom med så fin omtanke. ♡

    SvaraRadera