måndag 14 oktober 2013

Oro

Just nu får min fina vän hjälp av en organdonator. Någon annans liv tog slut och nu ges chansen till min vän. Chansen att ha ett långt och bra livet, precis vad hon är värd. ♡

Just nu ligger min lille pojke i soffan och slåss mot ett febermonster. Han har gråtit, skrikit, hallucinerat och gjort sin mamma och pappa rejält oroliga. Vården har kontaktats och det kan vara influensa, den är här nu. På ett par timmar gick det från att vara en glad men trött pojke på fritids till att bli en feberhet ynklig liten hög i soffan. Vi håller våra tummar för att han sover bort det värsta och får en okej natt. ♥

Det är oroligt, en nära oro och en lite längre bort.

3 kommentarer:

  1. Oj...händer det nu, är det dags. Ja nu blev jag också orolig..men glad ändå. Äntligen är det dags. Hoppas du har kunnat sova inatt o lille A är friskare. Feber är läskigt och oroligt :'(
    Många kramar♥

    SvaraRadera
  2. Åh vad underbart med organdonator. Håller alla tummar att allt går fint och bra på alla sätt.
    Hoppas lillkillen mår bättre.
    Önskar dig en jättefin dag Sandra,
    Stor kram Lina

    SvaraRadera
  3. Det är jobbigt med oro, jag sänder varma tankar och kramar!

    SvaraRadera