onsdag 9 oktober 2013

Andra gången

När orken gått vilse och humöret åker berg- och dalbana är det lite extra roligt att få en av mina Instagrambilder publicerad i lokaltidningen. Förra veckan hade de med en soluppgångsbild jag tagit utanför huset. I måndags blev jag tillfrågad om att ha en ny bild med i denna veckans utgåva av tidningen. Det är en av fotona som togs på söndagspromenaden, den dagen då hösten verkligen slängde ut färgerna så att de klev rakt in i hjärtat. Såklart att jag vill att min bild ska synas! Det är därför jag finns på Instagram, för att de små stunderna som förgyller livet även ska kunna ses av andra.


Jag ligger här i hörnet av soffan och försöker andas genom en täppt näsa, samtidigt som det kittlar och kliar i ögonen. Trött och förkyld men ändå smått glad för att min bild hamnat i tidningen.

1 kommentar:

  1. GRATTIS, vännen min! Så kul! Du tar fantastiska bilder så är inte så väldigt förvånad egentligen. Tråkigt att du blivit förkyld men det är massor av virus och baciller i luften nu. Själv had jag precis varit hemma ett helt arbetsblock med lock för vänsterörat:-( Krya på dig! Kramar

    SvaraRadera