måndag 16 september 2013

Nya fjärilar

En hel bunt med nya fjärilar har intagit min mage. Det hela började med ett telefonsamtal som fick mig att le. Sen var det min tur att ringa och då blev det oroligt, att ringa okända får min mage att leka hela havet stormar. Samtalet blev bra, precis som det var tänkt. Det var ett samtal som hjälper till att förändra framtiden, föra mig framåt och få mig att utforska det som är läskigare än nutiden.

Om en vecka är det dags att starta nya rutiner, göra lunchlåda och styra stegen mot okända mål. Jisses, de där fjärilarna är helt vilda nu.

5 kommentarer:

  1. Åh, vilka spännande fjärilar!:-) Så kul! När tänker du berätta mer för oss? Stora kramar till världens bästaste Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att både du och fjärilarna ska trivas. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad underbart med fjärilar i magen. Spännande. Kramar Lina

    SvaraRadera