torsdag 14 februari 2013

Allt för mina små hjärtan

Hjärtformad jordnötssmörmacka till frukost, det var vad sonen önskade sig.

Hjärtformade kakor med kristyr och pynt, det var vad sonen ville göra denna eftermiddag. Lillasyster hängde med och sa, "jag också, min tur, jag vill göra". Till slut kändes det som att vi hade mer stök och irritation i köket än hjärtansfröjd. Lite så som den brukar vara på eftermiddagarna här hemma.

Ja, det urartade smått, tösens sömnkonto är på minus och då är det varken lätt att vara vaken eller äta middag.

Ännu en dag töms på timmar, ännu en alla hjärtans dag har passerat och jag skulle kunna somna stående i hallen.

Jag hoppas och önskar att ni har en fin dag, oavsett om ni firar eller inte. Imorgon är en ny dag, lika full av kärlek och stök som den vi har hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar