tisdag 30 oktober 2012

Tungan rätt i mun


Jag är ledsen för dotterns skull. När sotaren kom hit drog han igång dammsugaren och skrämde upp dottern så att hon ville gå upp på ovanvåningen. Knappt halvvägs upp i trappan snubblar hon till, jag hinner inte fånga henne, och slår ansiktet i ett trappsteg. Blod, blod och tårar. Ett rejält hack i tungan, fläskläpp och småsår här och var i munnen. Jag kunde inte se någon skada på tänderna eller känna att något var löst. Däremot har jag torkat blod och tårar i flera timmar. Såret i tungan är djupt och går upp lätt och då gör det såklart väldigt ont. Stackars liten.

2 kommentarer:

  1. ajaj stackars liten :( Jag blir nästan "svimmig" bara jag ser bilden. Kramar

    SvaraRadera
  2. Stackars! Och stackars dig! Jag sänder varma kryakramar!!!

    SvaraRadera