onsdag 3 oktober 2012

Du ger mig feber

Jag är hemma med sällskap idag. Dottern är frisk och befinner sig på förskolan idag. Sonen vaknade mycket tidigt med 38,8 i feber. Det är otroligt att barnen löser av varandra i febervärlden. Trots allt är det ganska skönt att sonen får vara hemma och ta igen sig ett par dagar. Med tanke på det här så kom febern ganska lägligt.


Däremot skulle jag vara väldigt tacksam om det frigjordes ett par timmar så att jag kunde vara bara vuxen en stund. Samla ihop mig, varva ner och inte tänka på något speciellt. Så vill jag gärna ha det. Dagens planering, att åka till däckfirman för att fixa pyspunkan och sen ta mig till Ystad för att fixa glasögonen (de nya) och beställa månadslinser. Istället går jag här hemma och håller koll på sonen som ligger i soffan och tittar på film. Tvättmaskinen går ett par turer, och jag vet faktiskt inte var resten av tiden tagit vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar